- Om Os
- Handelsbetingelser
- Returnering og fortrydelsesret
- Ofte stillede spørgsmål
- Forsendelsesomkostninger
- Aftryk
Generel information
Hvor kan jeg finde mål på produkterne?
Mål og produktspecifikationer skal opdateres under produktet. Hvis du ikke kan finde oplysningerne, kan du kontakte os på [email protected]
Hvordan vælger man den rigtige størrelse potte?
Vi har mange flotte krukker til både indendørs og udendørs brug. De fleste af vores planter kommer i en standard plastpotte, hvis mål du kan se i specifikationerne under produktet.
Som standard, men ingen konklusion! Vi plejer at anbefale:
Pottediameter 30 cm+ for planter under 150 cm høje.
Pottediameter 40 cm+ til planter over 150 cm høje.
Du kan bruge større og mindre potter, så længe planten selv kan passe i potten. Trenden her skifter over tid fra år til år, men som hovedregel anbefaler vi hos ambiplants potter, der bidrager til et naturligt look. Planterne er kunstige og behøver ikke næring, men en passende krukke vil forstærke den naturlige fornemmelse. Det skal se ud som om planten rent faktisk kan leve i den valgte potte.
Kan kunstige planter efterlades ude?
Ja, vi har kunstige planter designet til det nordiske klima. Se vores kategori udendørs kunstige planter.
Udover de kunstige træer og kunstige planter, som ambiplants tilbyder til dit hjem og din arbejdsplads, findes der også en række kunstige planter, som er velegnede til udendørs brug. Disse udendørs planter er modstandsdygtige over for de forskellige vejrpåvirkninger. Farven på disse planter holder i flere år. Du kan finde alle disse under "Kunstige udendørs planter" i netbutikken.
Læs mere om UV-mærket "Kunstige udeplanter".
Hvad betyder UV-mærket? "Kunstige udendørs planter"
Vores udendørs planter er mærket med UV-mærket og falder ind under kategorien kunstige udendørs planter. Det betyder, at planten tåler sollys rigtig godt. Bladene behandles med UV under hele produktionen. For at bladene ikke bliver blå, som du måske selv har hørt eller oplevet med andre kunstige planter.
De kunstige udendørsplanter kan stå ude året rundt, men vi anbefaler, at du tager dem med indenfor, når vejret er allerværst. Altså om der er storm, hård vind eller vinter. Alle faktorer som denne er med til at reducere levetiden for både levende og kunstige planter. Planterne holder sig godt i flere år, men du kan forlænge deres levetid endnu mere, hvis du passer lidt ekstra på dem.
Det er meget enkelt og ligetil bare at lade planterne stå ude hele året, men så vil miljøet også påvirke deres levetid. Vi anbefaler, at du tager planterne med indenfor, så du kan nyde dem år efter år.
Tænk også lidt på placering og montering. Høje og store planter skal monteres og opstilles, så de ikke kan vælte. Perfekt til haverum og udendørsarealer med lidt læ, ellers er en stabil og tung krukke vigtig at bruge.
Fortrydelses- og returret
Hvordan annullerer eller ændrer jeg en ordre?
Vi har kort behandlingstid på bestillinger i netbutikken, og efter 24 timer vil det ikke være muligt at foretage ændringer eller annullere en bestilling.
Inden dette kan du kontakte os på:
Ved annullering kan vi annullere din ordre. Ønsker du at ændre ordren, skal vi også annullere din ordre, og du kan trygt afgive en ny ordre med de varer, du ønsker.
Hvordan sender man en retur?
Forsendelsesomkostninger forbundet med returnering afholdes af køber og vil afhænge af produktets størrelse og vægt. Kontakt [email protected] for spørgsmål om returnering.
Hvor sender jeg min retur?
Vores returadresse:
Kunstige planter og blomster Europe B.V
Andries Copierhof 4
3059LM Rotterdam
Holland
Fortæl os venligst om returneringen, så vi kan holde øje med den:
Mail: [email protected]
Skader på ordren, hvad nu?
Ulykker kan ske under transport, det er utroligt kedeligt. Det sker heldigvis ikke ret tit. Vi pakker dine varer godt for at undgå sådanne situationer. HUSK også dette ved returnering, hvis du skal sende noget retur til os.
Tag billeder af skaden efterhånden som du får den leveret eller afhent den på posthuset. Gerne både af emballagen, inden du åbner pakken, og af det produkt, der er beskadiget. Send os en mail på [email protected], så finder vi en løsning.
Mine Ordrer
Hvor kan jeg se status for mine ordrer?
Når du har oprettet en konto, er det muligt at spore status på din ordre ved at logge ind på Min Side. Under 'Mine ordrer' kan du se dine ordre(r) og deres status.
Har du ikke oprettet en konto endnu? Når du har booket som gæst, finder du informationen om din reservation i e-mailbekræftelsen. Du vil også modtage en e-mail fra vores transportør med sporingskoden til din ordre.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvad nu?
Det er muligt, at ordren ikke er blevet gennemført, fordi noget gik galt under betalingsprocessen. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, og der ikke er opkrævet penge, anbefaler vi, at du prøver at bestille igen.
Det kan også ske, at ordrebekræftelsen havner i den forkerte postkasse. Tjek derfor altid din junkmail. Det er muligt, at ordrebekræftelsen er havnet her.
Hvis du stadig ikke kan finde e-mailbekræftelsen, bedes du kontakte vores kundeservice.
Min ordre blev annulleret?
Ordrer, der ikke er betalt, reserveres automatisk først, men derefter annullerer vi ordren. Vi afsender ikke ordrer, der ikke er fuldt gennemførte.
Du skal vælge en betalingsmetode og sørge for, at denne bliver gennemført fuldstændigt. Hvis ikke, vil din ordre blive annulleret af os. Du kan derefter trygt prøve igen ved at afgive en ny ordre.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad undrer vores kunder sig over?
Efterlad en kommentar
Service main title
Email us
Artificial Plants & Flowers Europe B.V
Andries Copierhof 4
3059LM Rotterdam
Netherlands View on Google Maps
NL865720253B01